Remorque porte-engins Faymonville MAX600 à louer



































Si vous décidez d'acheter un véhicule ou du matériel à bas prix, assurez-vous que vous communiquez avec un vendeur réel. Cherchez autant d'informations sur le propriétaire que possible. Un escroc peut se faire passer pour une société réelle. En cas de doute, contactez-nous en utilisant le formulaire de commentaires afin que nous effectuions un contrôle supplémentaire.
Avant d'effectuer un achat, étudiez attentivement plusieurs offres de vente afin de connaître le coût moyen du modèle de véhicule ou d'équipement que vous avez choisi. Si le prix de l'offre qui vous intéresse est très inférieur aux offres similaires, réfléchissez bien. Une différence de prix considérable peut indiquer la présence de défauts cachés ou une tentative d'escroquerie.
N'achetez pas de produits dont le prix est trop différent du prix moyen de produits similaires.
Ne consentez pas à payer une caution ou une avance douteuse. En cas de doute, n’hésitez pas à demander des précisions, des photos et des documents supplémentaires, vérifier l'authenticité des documents ou encore poser des questions.
C'est l'arnaque la plus répandue. Des vendeurs malhonnêtes peuvent demander une avance sur le montant total pour « réserver » votre achat. De cette manière, ils peuvent recueillir un montant considérable, puis disparaître.
- Faire un prépaiement sur la carte
- N'effectuez pas de prépaiement sans établir de documents confirmant le transfert d'argent si le vendeur vous semble suspect au cours de vos échanges.
- Transfert de l'argent sur le compte séquestre
- Méfiez-vous de ce genre de demandes, il est très probable que vous soyez en train de communiquer avec un fraudeur.
- Virement sur le compte d'une société avec un nom similaire
- Soyez vigilant(e), des fraudeurs peuvent se faire passer pour des entreprises connues en introduisant des modifications mineures dans le nom. Ne transférez pas d'argent en cas de doute sur le nom de l'entreprise.
- Substitution de ses propres coordonnées dans la facture d'une entreprise réelle
- Avant d'effectuer le virement, vérifiez que les coordonnées indiquées sont exactes et qu'elles appartiennent à l'entreprise indiquée.
Coordonnées du vendeur
LASTNA PROIZVODNJA IN SERVIS: - kiperske nadgradnje in prikolice - gozdarske nadgradnje in prikolice - specialne in menjalne nadgradnje - fiksni kesoni ZASTOPNIŠTVO, MONTAŽA IN SERVIS: - Hyva hidravlične instalacije za kiperje in polprikolice s pomičnim podom - Hyva dvigala in reciklaža (abroli in samonakladalci) - Knapen polprikolice s pomičnim podom - Penz gozdarska dvigala - Cramaro cerade - Bär nakladalne ploščadi - GHH Rand kompresorji












VIN: YAMT63XX0R0110271
Kontakt (DE/ENG/SLO/HR/SRB/ESP):
G. Kramar: afficher les coordonnées / G. Sedmak: afficher les coordonnées
Tehnični podatki:
Največja hitrost: 80 km/h
Skupna masa: 31.500 kg
Osna obremenitev: 31.500 kg
Lastna masa (+/- 3%): 7.337 kg
Nosilnost približno: 24.163 kg
Dolžina nakladalne površine: 8.600 mm
Skupna širina: 2.540 mm
Višina nakladalne površine pri maksimalni obremenitvi: 860 mm
Razdalja med osmi: 1.360 mm
Hod vzmetenja: -55 / +145 mm
Opis nakladalne površine:
Znižana nakladalna površina s približno 500 mm dolgim zadnjim poševnim delom pod kotom 8°
4 para zložljivih pritrdišč navzven (LC 5.000 daN)
2 para zložljivih pritrdišč navzven (LC 10.000 daN)
2 para ležečih pritrdišč spredaj v nakladalni površini (LC 5.000 daN)
1 par ležečih pritrdišč spredaj v nakladalni površini (LC 10.000 daN)
Izrezi v zunanjem okvirju nakladalne površine za pritrditev napenjalnih trakov (LC 2.000 daN)
Tla iz trdega lesa, debeline približno 48 mm, nad osmi dodatno pločevina z rebrasto površino
Enojne jeklene rampe:
En par pocinkanih, enodelnih jeklenih ramp, dimenzije približno 3.000 x 800 mm s trdolesno oblogo (48 mm)
Rampe s hidravličnim dvigom in bočnim pomikom
Največja obremenitev na par: 40.000 kg
V skladu z Uredbo 1230/2012/EU ramp do dolžine 300 mm ni treba upoštevati v skupni dolžini vozila v voznem položaju
Jeklena konstrukcija:
Konstrukcija iz visoko trdnostnih drobnozrnatih jekel
Uporabljene jeklene kvalitete:
S355J2+N / S355MC (meja tečenja 355 MPa)
S690QL / S700MC (meja tečenja 690 MPa)
Zavorni sistem:
Zavorni sistem po predpisih EU z EBS-E (2S2M), vključno z EBS spiralnim kablom do vlačilca
Električni sistem:
Po standardih EU, 24 V razsvetljava
ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
ASPÖCK-UNIBOX s priključki 24N, 24S & 15-polni
Priključki po standardih ISO:
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15-polni ISO-12098
Osi:
BPW osi, zračno vzmetene, bobnaste zavore, funkcija dviga/spusta
Orodje za osi
Oprema pnevmatik:
Pnevmatike 235/75 R17.5 3PMSF po izbiri proizvajalca
Barvanje:
Jeklena konstrukcija po varjenju avtomatsko peskana z vrtljivim peskalnim sistemom
Dodatno peskanje s korundom za boljši oprijem premaza
HRM-metalizacija celotnega podvozja s ZINACOR 850 (85 % cink / 15 % aluminij) za najboljšo protikorozijsko zaščito
Končni premaz z dvema slojema 2K laka v eni barvi po izbiri iz RAL lestvice (RAL 841GL)
Zadnji del: metaliziran in lakiran v RAL 9010 (čisto bela)
Kovinski laki niso mogoči
Preizkušeno v slanem razpršilnem testu po ISO 9227-NSS
Tesnjenje votlih delov s posebnim voskom
Priložena dodatna oprema:
Podvozje s ± 1.750 mm vlečno roko in vlečnim obročem (premer 40 mm)
Višina priklopa 830–1010 mm (obremenjeno)
KTL prašno lakiranje v črni barvi
Spiralni kabel 15/2x7-polni
Rdeče-rumeni zračni priključki
Blatnik z napisom (afficher les coordonnées na zadku
Navodila za uporabo in opis na USB ključku
Nosilec za rotacijsko luč na zadku
Evropske odsevne table (rdeče-rumene) zadaj
Rumen odsevni trak po EU predpisih ob strani in zadaj
Ventili za upravljanje ramp na desni strani priklopnika (± 4 kg)
Pocinkane podpore pod poševnim delom nakladalne površine
Elektro-hidravlična enota zadaj pod nakladalno površino (± 45 kg)
Nosilci za opozorilne table levo/desno na grlu in rampah + priključek
Spiralni kabel za napajanje elektro-hidravlične enote in/ali električnega vitla (35 mm², 3,5 m, max. 160 A) z vtičem (ANDERSON–ANDERSON)
Pločevinasti pokrovi za zapolnitev prostora med rampami in nakladalno površino (± 17 kg)
TPMS sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah po ECE R 141. Prenos podatkov na tovornjak preko EBS vmesnika po ISO 11992. Tovornjak mora biti sposoben sprejemati in prikazovati te podatke.
Pocinkana razširila, izvlečna ± 230 mm na stran (± 230 kg)
Deske za razširitev iz trdega lesa (± 271 kg). Največja dovoljena obremenitev na 200 x 200 mm površino: 3,5 t
Pocinkan nosilec na levi pod nakladalno površino (± 60 kg)
Barve:
Priklopnik: MB 7350 nova siva
Platišča: srebrno siva
Kontakt DE/ENG/SLO/HR/SRB/ESP
Hr. Kramar afficher les coordonnées / Hr. Sedmak afficher les coordonnées